TÜRSAB Trakya Bölge Yürütme Kurulu Üyesi ve Çorlu Travel İşletmecisi Altan Çetinkaya, Çorlu Alışveriş Fuarı’na yurtdışından katılımları gazetemize değerlendirdi. Çetinkaya, Bulgaristan’a yönelik tanıtım kampanyasının işe yaradığını kaydetti.
İLK 3 GÜNDE 70 OTOBÜS TURİST GELDİ
Çetinkaya, Çorlu Alışveriş Fuarı için bu yıl daha çok
bireysel araçlarla gelen turistlerin olduğunu, birkaç Bulgar firmasının da
otobüslerle tur düzenlediğini açıkladı. Çetinkaya, “Bireysel araçlarla gelenler
daha çok oldu. Tabii otobüslerle gelenler de var. Turistlerin daha çok hafta
sonu yani fuarın son iki günü geleceklerini tahmin ediyorum. Bu sene tur
firmalarının ilgisi az. Fakat gelecek sene için ümitliyim. Çünkü fuar başarılı ve
kendisini ispatladı. Gelecek sene yurtdışından çok daha fazla misafir
bekliyoruz” dedi.
ESNAF MEMNUN
Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası’nın yaptığı tanıtım atağının
özellikle Bulgaristan için etkili olduğuna dikkat çeken TÜRSAB Trakya Bölge
Yürütme Kurulu Üyesi ve Çorlu Travel İşletmecisi Altan Çetinkaya, “Bu tanıtım
gerçekten çok etkili oldu. Bireysel gelen var, kendi araçlarıyla veya
otobüslerle gelenler var. İlk üç günde benim saydığım 60-70 otobüs Çorlu’ya
geldi. Bunun yüzde 10’dan fazlası yurtdışından gelen otobüsler. Diğerleri de
yurt içinden geldi. Yani fuar iç turizmi de hareketlendirdi” dedi. Ziyaretçiler arasında Bulgaristan Türkleri
kadar Bulgarların da geldiğini hatta Yunanistan’ın Gümülcine kentinden de gelenler
olduğunu söyledi. Çetinkaya, “Esnafımız ziyaretçilerden oldukça memnun. Harcama
durumları iyi” dedi.
SEYFİ GENÇ